Oh no..

Nu är dagen här då jag går tillbaks till jobbet efter 3 härliga veckors semester.  Jag jobbar dock bara 4 timmar.. Men det är intensiva timmar med tanke på att HV71 har hemmamatch mot frölnda ikväll. Så nu har elitserien satt igång. Då är det så att vi har ca 300 personer som kommer samtidigt kl 17, vill ha dryck samtidigt, mat samtidigt, avec o kaffe samtidigt, sen går alla samtidigt och vi har 10 min på oss att fixa iordning allt inför nästa stöt. Sen är vi ca 8 st som jobbar. Så man får springa en del. Dom 2 timmarna är väldigt jobbiga. Men jag kan trösta mig med att jag slutar när allt är uppdukat o klar innan nästa stöt kommer.

Idag har vi vart o storhandlat med. Rätt skönt att ha det gjort även fast det blev lite trångt i kyl,frys o skafferi.. Men nu behöver man inte handla på ett tag iaf så det är rätt skönt..

Mår lite sämre idag, Nu har snoken börjat rinna med o lungorna gör lite ondare.. Men jag knaprar piller och håller tummarna på att det stannar här. Har verkligen ingen lust med att bli sjuk.. Jag får bara inte.. Tänk om man kunde styra det själv.. För det kommer ju alltid olägligt med..

Sen imorse rann bägaren över vad gäller kissarnas klor.Jag vaknade av att jag fick dom i fötterna.. Dom MÅSTE klippas, så jag gjorde ett nytt försök. Den här gången fick jag inte ens en endaste klo. Så jag ringde ett samtal och på torsdag kl 4 ska kissarna till farbror veterinär.. moahahaha...Kostar bara 90 kr med för att få klorna klippta.. båda katterna o alla fyra tassar.. Känns rätt bra att det blir gjort då faktiskt. Med tanke på att mina tror dom ska dö lr nåt.. Dom är lite dramatiska..



Gruppbild från turkiet. Dom enda som fattas är Linus föräldrar. sen kan man ju ta bort
gubben på flytmadrassen där. Inte så fint...

Från vänster: Linda Eek, Jag, Linus Eek, Lisa Eek, Andreas Johansson.
Över från vänster: Li Eek o Gustav Josefsson.

Nehe dags för jobb snart.

Hej Svejs.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fiin bild! Du FÅR inte bli sjuk till helgen, det är ett hot :)

2008-09-15 @ 16:37:23
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: catrin

sv:Jo jag vet =) Det lutar åt GBG om vi väl bestämmer oss. Älskar den staden! Är det där du befinner dig nu? Hänger inte riktigt med haha

2008-09-15 @ 17:10:17
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: SoffiZ

Hehe, sexig ju, han på badringen=)

2008-09-16 @ 10:57:26
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback