Nu ska vi se.

Jag försökte mig på att ladda upp en video. Jag fick rätt bra instruktioner av Catrin, men jag har ju inte alla hästarna i stallet när det gäller sånt här. Jag kopierade adressen in i Html rutan. men sen då? Rutan är ju kvar. För jag fick inte upp någon ruta i själva inlägget. Och när jag publicerade det så blev det inget.

Sitter och tittar på Coyote Ugly, det var hur många år sen som helst sen jag såg den filmen. Den är rätt bra faktiskt. Bättre än Arn. haha.

Ser att det är några som har blivit medlemmar i gratiskläder.se. Inte helt fel tycker jag att få gratis presentkort genom att värva folk. Speciellt nu till hösten så vill man ju bara ha massa mysiga koftor.



Som den här jag hittade på topshop. Älskar när det är stora kragar.

Ne nu ska jag kolla färdigt filmen. Sen blir det väl ännu en säsong av SATC. =)

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback