Nu är den slut.

Jaha, detta är min sista semesterdag. Jisses vad 3 veckor gått fort. Skulle gärna ha 3 veckor till. Linus börjar inte jobba förens på onsdag, och det är väl tur det med tanke på att han åkt på en ordentlig förskylning.Det är väl det som hör till när man kommer hem från semester med tanke på att 4 av 9 som åkte ligger hemma o e sjuka nu. Så jag har planerat att jag för en gångs skull skulle slippa bli smittad av honom. För varje gång han e sjuk ligger jag en vecka efter.. Men inte nu, sen hoppas jag att värken i lungorna o min hosta går över med..

Har alldeles för mycket planer nästa helg för att hinna ligga sjuk.

Annars var min födelsedag helt ok faktiskt.. Var väldigt mycket tråkigheter och problem som hände o jag var nära på att bara skita i allt. Men jag får hoppas nästa år blir bättre helt enkelt.  Men massa fina presenter har jag fått iaf. =)

Sitter och sorterar bilderna från turkiet.. Vilket är 800 bilder!! =/ Det är från 3 kameror som vi fört över ifrån. Och 2 kameror har jag kvar. Men många fina bilder har vi.. Jag vill tillbaks till värmen..

Jaja jag får sitta här o drömma vidare.. Blir nog middag snart.. Tacos var länge sen.. mmm..

Puss o kram skumbanan.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fiin bild!=)

2008-09-14 @ 18:00:16
Postat av: Astronauten

Hej! Skulle du kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php#/grid/1/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli superglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

2008-09-14 @ 18:06:55
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback