Något Roligt.

Ja en rolig grej som jag fick veta nyss är att min kära mor vunnit en resa till Las Vegas en vecka. Allt är betalt så det enda hon behöver är fickpengar om hon ska köpa något. Hennes chef i Sthlm hade nominerat henne för han tyckte att hon gjorde ett bra jobb. Så vann hon! Det var himla kul tycker jag.

Annars ligger jag här och våndas lika mycket som förut. Efter lite mer piller så har min feber gått ner lite, och smärtan sitter kvar i mellangärdet. Men så länge den sitter där och inte rör sig neråt mot blindtarmen så är jag nöjd. Sen längtar jag bara tills jag kan börja äta ordentligt igen. Idag har jag fått i mig ca 4 gafflar med makaroner.. Det är ju något.. Men på lördag när familjen kommer o firar mig så hade jag tänkt köpa smörgåstårta. Vilket jag bara ÄLSKAR. Det finns nog inget som jag tycker är godare än smörgåstårta. Jag skulle bli rätt ledsen om jag inte kan äta tills dess.. Men lite måste ju pillrerna hjälpa så jag har höga förhoppningar om att få äta det på lördag. =)

Man måste försöka tänka lite positivt även när det är negativt..


Kommentarer
Postat av: Sara

Va kul för din mamma!=)



Krya på dig vännen!

2008-09-17 @ 18:41:46
Postat av: Pernilla

Wow för att vinna en resa till Las Vegas! Fick hon ta med sig någon också? Ta miiiiiig! :P

2008-09-18 @ 09:49:28
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback