Meningslös dag.

Ja idag känns det som att det har vart en helt meningslös dag. Sov bort halva dagen, regnar och är dystert. Har inte fått något gjort.

Jag sitter och njuter av bandit o kissarna springer runt och är jättebusiga. Det är bara bra. Fling har kommit in i en period där hon sover hela dagarna och leker hela nätterna. Vilket håller mig vaken eftersom jag är rätt lättväckt av mig. Så jag försöker hålla henne vaken nu på dagarna när jag är hemma.. =P

Men nu blir det till att äta lite kycklinggryta. *mums* och sedan ta sig ner i regnet till jobbet.


En ego bild han jag med nu i min skitsnygga löfbergs lila tröja. =P



Finn ett fel.... På husses nya hemmabiosystem med. Denna bilden får jag nog gömma..=P



Molly... Ja hon är speciell den katten..Så där ligger hon o sover.

Nehe, då var det dags. Jag kommer vara hur trött som helst imorrn. Jobbar sent ikväll o sen upp tidigt imorrn för lunch och sedan sen kväll igen..

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback