Hoppades.

Idag har jag hoppats på att det skulle vara bättre... Men inte då. Det är ju onödigt att bli frisk från denna skit. Sitt gärna i så länge som möjligt. Jag har sovit ca 11 timmar till och från, så det är väl alltid något.. Men det kan nóg bero på att min kropp inte har någon energi.. När jag gick upp idag så kände jag mig yrslig i hela kroppen och skakig..
Hur fan ska jag få i mig näring när jag varken kan äta eller dricka? Dricka går väl sådär om man typ bara fuktar lite vatten i munnen. Sen gör det för ont. O nu börjar kroppen känna av att jag inte fått i mig någon näring på 2 dagar... blir dag 3 idag..

Jag orkar inte med den här smärtan längre.. Jag orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback