Helg igen.

Jaha då var det lördag och vad händer denna helg? Inte ett dugg. Jag har verkligen ingen lust med något. Igår hade jag en skön kväll för mig själv. La mig i vår otroligt sköna soffa med mitt täcke o kudde, satte på sex and the city, sen slocknade jag rätt snabbt i några timmar. Vaknade sen när Linus kom hem sent, då stod tv:n o datorn på i fulla muggar.. haha inte lätt inte.

Idag började jag jobba kl 11. Kommer in till ett helvete, givetvis när man inte riktigt kommit igång och man är själv med. Så dagen började ju inte bra direkt. Jag var rätt glad när BM kom och bytte av mig vid 17 så jag fick gå hem. Annars skulle jag ha gått till 22.30 ikväll. Usch fy o blä.
Känns som att det börjar bli dags o söka nytt jobb. Händer alldeles för mycket stora grejer där som vissa chefer ignorerar. Alla går o mår dåligt och är arga konstant. Låter inte speciellt kul, eller hur?

Fast jag fick en rolig överraskning idag när Fia kom med sin otroligt hög-gravida mage. =) Det var roligt att se henne, hon ska föda när som helst. Hoppas allt går bra med tanke på hennes rädsla. Men det gör det. =)

Usch vilket väder vi har här nere i Jönköping idag, riktigt ruggigt och blåsigt, så jag ska nog ställa mig i en riktigt varm dusch. Sen ska jag ta mig ner till Li o ha myskväll med film o gott.



Det är lite för mycket just nu..
Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback