Dag 6.

Jaha nu är jag inne på dag 6 utan att kunna äta ordentligt och den här sabla smärtan är fortfarande kvar. Idag ställde jag mig på vågen och fick en chock. Jag har sen i tisdags gått ner 5kg. och det pga min enorma matbrist. Det kändes bättre igår än vad det gör idag. Idag har jag inte fått i mig alls mycket. en halv chicken bit och en 4 dels rund macka.. en liten rund..

Sen idag i aftonbladet stod det att ett 40-tal människor som vart i Alanya och åkt med fritidsresor blivit sjuka pga dom bott på mögelhotell. En död... Möglet fanns i airconditionen.. Vi var ju 9 st som åkte med fritidsresor till Alanya. Vi bodde i 2 st lägenheter. I ena lägenheten fanns den största mögelfläck jag skådat i badrumstaket. Men kontentan är att 5 av oss 9 blivit sjuka. Och 3 av oss är fortfarande.

Så jag ringde till stora sjukhuset idag och vi alla måste ju kolla upp så vi inte blivit utsatta o sjuka för möglet. Så imorrn måste vi ringa till infektionskliniken o sen ska vi ringa o anmäla fritidsresor. Vi tog upp med våran guide vid 2 olika tillfällen att vi hade mögel på våra rum och ville ha nya. Hon totalignorerade det. Så vi får se hur detta går.

Jag vill bli frisk nu innan jag tynar bort för mycket här..





Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback