Woho!

Idag har vart en rätt bra dag faktiskt. Jag fick ledigt idag. Det behövdes verkligen. Jag orkade bara inte jobba alla dagar denna vecka med mässa, hockey, bussar o övrigt. Vi har haft så sjukt mycket nu 2 dagar irad att jag har ont i hela kroppen nu.

Martina är nu inneboende hos oss några dagar. Hon anlände igår och är väl här fram till söndag. Så fram till 3 idag satt vi i en varsin ände på soffan och bara degade. Sen tog vi en promenad till jobbet och hämtade ut lite drickspengar, vi gick tidigare igår nämligen. Vi fortsatte vår promenad till willys där vi handlade lite mat och jag hämtade ut 2 paket. =)

Ena paketet var Linus födelsedagspresent som jag inte kan nämna här IFALL han skulle råka läsa, och andra var min nya mobiltelefon!! Min andra fick jag skicka in så många gånger o det blev för dyrt för nästan inget gick ju på garantin. Sen den jag hade nu kunde bara vissa skicka sms o ringa till. Så  nu hoppas jag att denna är bra.. yeeeii...



Så ser den ut. Jag tycker den är superfin. Stora knappar o stor display. Det gillar jag.



Det bästa är att den inte är så tjock heller.

jaja, jag ska väl bänka mig framför tv:n. Martina vilar lite o Linus är ute i Norrahammar o kollar hockeyn..

Jag har blivit för mycket hockey....

Jessi

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilken fin telelur du har! :)

2008-10-24 @ 10:26:38
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Sara

En sån mobil har jag oxå!=)

2008-10-24 @ 11:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback