Tuff kväll.

Ja igår blev det inte riktigt som planerat. Vi alla 3 hade ju tänkt ta det hyffsat lungt. När både Camilla o Mariana hade kommit så satt vi o pratade massa skit o drack lite vin. =) Det är gott. Som vanligt fick Mattias köra ner oss till stan. Det är bra att ha lite kontakter inom taxibranchen. Väl nere på stan gick vi till Sliver, men det är ju så tråkig musik där så vi gick över till Harrys. Där hade vi hur kul som helst o det blev en Kaprinja att börja med följt av en cosmo. Fast den cosmon hade dom inte blandat rätt.. smakade inte riktigt som den skulle.

Men kul hade vi, och man mår ju som man förtjänar idag. Usch o fy.... Det är riktigt illa. Så här dålig vet jag inte när jag var sist.. och så börjar man jobba om 2 timmar. Men jag jobbar med både Camilla o Mariana, så hur ska denna kväll sluta? Lyckligtvis för mig så går jag inte hela kvällen utan jag har gått in extra på en stor beställning.. Det enda som känns jobbigt är att jag ska fatservera.. hujedamig.. Ja idag har jag en riktigt tycka-synd-om-mig-själv-dag, fastän det är mitt eget fel..

Men men. Lite bilder från igår kan jag nog lägga upp några.

 

   Mariana hade sönder min fotoram....




Jag vet inte riktigt vad hon beskriver.



 Mattias är alltid lika glad när han kör ner oss..



     Jag o Camilla inne på Harrys. Det var de sista vi såg av Camilla...



  Tycker den här bilden blev väldigt bra på Mariana.



Dansade gjorde vi heeela kvällen.. Eller försökte iaf..=P



Rätt cool bild. Just då hade vi skrämt iväg alla från dansgolvet så det var vårat.. hahaa.



Fråga inte.. Jag vet inte.. Det var väl nån som muckade med mig.. Haha.



Den ena mer sliten än den andra.





Jaa... Men ja... what to say?





Ja fråga inte. =P Vi hade vart duktiga o köpt hem nattmat, men när vi var på väg hem så gick kassen sönder och all mat åkte ut. Så vi fick nöja oss med att titta på den...=P



Nehe... Dags o hoppa in i duschen kanske så man piggnar till lite.

Jessi

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ser ut som att du hade en trevlig kväll i alla fall :)

2008-10-18 @ 17:07:27
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback