Snörvelfia.

Ja det är jag just nu. Hatar att vara förskyld. Fast så länge det inte sätter sig på magen så är jag ändå rätt nöjd.

Igår kväll var vi hemma hos Linda och åt tacos. Det är ju verkligen fruktansvärt gott. Fast alltid när man äter just tacos så äter man så man får ont i magen. Jag och Linus tog sen hem segern i Alias. Man får sig många skratt i det spelet när man ska beskriva ord.  Det blev en aningen sent igår.

Jag hoppas kryssningen med jobbet blir av. En tjej på jobbet fick en gratis kryssning gällande 6 personer. Men hon kan inte åka så då gav hon den till oss. Vi får se hur många som anmäler sig och är intresserade. Jag och Mariana var nog först med att anmäla oss. Så jag hoppas att den blir av 16 November som vi planerat. Kan vara kul o komma iväg lite.

Idag fick vi rum på ett Scandic uppe i sthlm. Dom hade iof bara ett skitrum att erbjuda oss. Men vi tog det, vi är ju inte där för att sova på hotell o hela den upplevelsen. Utan det är ju mer att vi vill ha tak över huvudet dom få timmar vi hinner sova efter konserten. Känns ju inte som att man vill åka hem till jönköping från sthlm där mitt i natten. Sen betalar vi ju bara 250 kr istället för 1980 kr. Ibland är det bra med personalrabatter. O jag är nöjd bara jag får min hotellfrukost. Den gör ju allt!





Nån som har nån ide på vad jag kan äta idag?

Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

sv: yes jag ska ge en recension sen när jag testat den =)

2008-10-09 @ 22:34:13
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Catrin

Håller med dig - hotellfrukosten gör allt ;)

Vi åker iväg på kryssning imorrn. Blir 40 timmar till Tallin, ska bli kul ;)

2008-10-09 @ 23:09:17
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback