shopping.

Ja idag blev det en shoppingdag. Jag tänkte imorse när jag gick upp att jag skulle till a6 o bara kolla ifall jag hittade ett par stövlar. Sen var Linda på msn och hon hade inte så mycket för sig så vi kom överens om att vi skulle ta en fika där uppe..Vi gick in på nästan alla skoaffärer utan att hitta något jag ville ha. Sen kom vi till skopunkten....Och där började det. Blev 2 par skor där. Linda köpte ett. Sen gick vi till H&M, det skulle vi inte heller ha gjort för där hittade vi båda jackor.
Vi har väldigt lika smak, vilket gör att våra garderober snart ser likadana ut.. haha..

Fling sitter här och tuggar på mina tår i hopp om att få lite uppmärksamhet..Dom är roliga dom små liven..

Linus är på utbildning idag. Jag skulle gärna vilja veta hur länge, eftersom att vi ska bowla ikväll med Lisa o Andreas. Sen måste vi handla lite. Bla en antennkabel eftersom att smartskaftet klippte av våran igår. Fråga mig inte hur eller varför, det vet han nog inte ens själv. Så vi har inga tv-kanaler nu heller.



Grå jacka med stor krage - H&M, Blå tröja med snörning i ryggen - H&M,
Halsband med stjärnor - H&M, Örhängen - Guldfynd, Knästrumpor - Åhlens.

Blev inte så himla bra bild, men den får duga.



Dom här tänkte jag väl ha till lite mer festtillfällen och så, köpta på skopunkten.



Sen tycker jag det är himla snyggt med mörkbrunt skinn. Dom här tänkte jag
ha lite mer till vardags. Köpta på skopunkten.

Det blev en dyr dag. Men jag är nöjd med mina inköp....


Så tummen upp! =)

Ha det bra gott folk.
Jessi

Kommentarer
Postat av: Catrin

Riktigt bra köp! Måste också ta mig till skopuynkten snart. Har hört många som hittat skitsnygga stövlar där nu!

2008-10-04 @ 19:46:56
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback