Seg.

Ja jag är lite seg på att uppdatera min blogg. För försöka göra det lite oftare. =P

Sjuk har man ju blivit igen. Eller jag har väl inte blivit frisk än, men nu har det blivit värre igen. Som tur är så funkar magen som den ska..någorlunda iaf. Men nu har jag åkt på en jäkla förskylning. Så 4 veckor har jag vart dålig nu. Hur kul är det?

Ringde en riktigt förvirrad kärring från försäkringskassan i Linköping nyss. Vårat samtal gick så här:

- Jessica
- Ja hej jag ringer från försäkringskassan i Linköping. Har jag kommit till Jessica?
-
ja
- Jessica Gaal?
- Ja
- Hur går det med dina gymnasiestudier?
- Jag har slutat skolan.
- va?
-
Ja jag gick ut för 4 år sen.
(Sen är tanten tyst en stund för chocken hon fick) Sen:
- har jag kommit till Jessica?
-
Ja
-Jessica Gaal?
-JAAA!!!! Det finns bara en Jessica Gaal i hela sverige, gäller inte detta min syster?
-Jo Anna Cenitha Gaal.
-
Ja men varför sa du inte det på en gång. Du måste väl ha våra personnr där?
-Går hon i skolan?
-Ja
-Har hon gjort det hela tiden?
-JA!!
-OKej, hej då..

Vad ville denna tant? Jag vill bara understryka att jag låg o sov middag när hon ringde, och jag är aldrig trevlig eller pratsam när en förrvirrad tant från försäkringskassan ringer. Jisses säger jag bara.

Jaja, ska ut o sätta mig i solen på balkongen en stund och vakna till lite. =)
Jessi

Kommentarer
Postat av: SoffiZ

HAHAHAHA!!! Ring upp o fråga va hon ville egentligen!! =)

2008-10-08 @ 14:55:50
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha :) Alltid lika spännande när någon sån ringer :P

2008-10-08 @ 18:41:19
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Cenitha

men det här har ud inte sagt någe om :O ?

2008-10-08 @ 19:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback