Säljare.

Ja nu har vi hämtat bilen, vart och handlat osv. Jag ska gå till jobbet om en timme. Men iaf det jag skulle komma till är att jag har så svårt för dom där försäljarna som står i matbutiker och säljer mobilabonnemang. Jag tycker dom ärså himla jobbiga och går gärna omvägar för att slippa dom. Jag vet att det är deras jobb och att dom måste sälja så mycket som möjligt, men dom behöver ju inte vara pain in the ass för det. Säger jag:"Nej, jag är inte intresserad" Så betyder det att jag är väldigt nöjd med det jag har och jag vet att dom inte kan erbjuda mig bättre.. Likförbannat så ska dom följa efter en och ställa 393 frågor.

Vad hände med det att gå o handla ifred?

Ja jag är lite småbitter idag..

jaja, ha en fortsatt trevlig dag.
Jessi

Kommentarer
Postat av: tina

jag hatar också dom. ): eller hatar är väl o ta i.. men jag tycker inte om när dom förföljer en, så blir dom ofta sura om man inte orkar stanna. jag stannar aldrig. q:

2008-10-16 @ 19:04:56
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback