Rubrik..

Ja ibland vet jag inte alls vad jag ska skriva för rubrik.. Så jag var lite fantasilös. =P

Väldigt trött är jag, har inte hunnit vila något som jag ville göra. Blev lite längre visit än planerat på stan. Hade tänkt vara där ca 1 timme lr nåt. Åkte dit vid halv 11 och kom hem vid halv 4. Gick och glodde lite i affärer. Idag kände jag verkligen för att spendera lite pengar som jag inte har, men inte hittade jag något. Så jag gick o fikade med Linda istället..

Nu har Mariana precis kommit så vi får se om Camilla dyker upp snart med. Linus o grabbarna är på konsert i Huskvarna o ser Sabbaton.

Men nu ska jag återgå till min Öl o Mariana.



Världens godaste öl. =)

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback