Regn o Rusk..

ja man börjar ju frysa av att bara titta ut genom fönstret, jag tycker det kan komma lite sol snart så man får lite mer energi. Man mår ju faktiskt bättre av solen. Snart är det dags för mig att gå till jobbet.. ca 10 min. och jag är så trött så jag knappt själv vet vad jag heter. Sen blir man ju inte piggare av att veta att jag är inte hemma förens om en 14-15 timmar...
Jag mår ju inte heller bättre av att titta ut genom fönstret, se spöregnet och veta att jag glömde mitt paraply på jobbet igår.
Usch.. Nu blev detta ett negativt inlägg..

Ne nu måste jag sticka.

Vad ska ni göra idag/kväll?

Jessi

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag ska också jobba, jättespännande verkligen. Meen som sagt, det är ju ändå trist väder så då kan man lika gärna vara på jobbet :) Allt är fixat nu också, hoppas det blev rätt! Pussåkram!

2008-10-11 @ 11:44:45
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback