"Nobody puts baby in a corner"

Idag har det vart en väldigt behaglig söndag. Vi hade fint väder på förmiddagen, men det byttes rätt snabbt till mulet o storm. Jag o hjärtat spelade monopol halva dagen tills vi fick för oss att åka o köpa ett nytt. Vi älskar verkligen sällskaps-spel båda två och spelar gärna ofta. Monopol är ju favoriten och vi måste ha alla upplagor som finns. Så just nu har vi 4 olika varianter på monopol. Det är ju himlans kul. Det nya har vi inte hunnit spela än, men vi tar det imorrn då båda är lediga. =)

På eftermiddagen åkte jag ut en sväng till Månsarp o hälsade på Mariana och Emilia. Jag o Mariana kollade på Dirty dancing. Och hur bra är inte den filmen? Den är bara så bra. Man blir helt i extas av den filmen, speciellt i slutet när Patrick Swayze går fram till "Baby" o säger "Nobody puts baby in a corner!", och sen dansen. Jisses vad bra den är.
Dom där klassikerna är lika bra varje gång man tittar på dom. Som Bodyguard, Braveheart o Robin Hood tex.

Vilken klassiker är eran favorit?

Imorrn tänkte jag ta en sväng till a6 o kolla om jag hittar lite presenter. Snart börjar det.. Men nu tänkte jag kolla lite SATC. Skulle bara titta ETT avsnitt igår. Men det blev att jag kollade 6 st. Vilket motsvarar ca 3 timmar. =P

Ha det bra allesammans.
Jessi

Kommentarer
Postat av: Catrin

sv: jo vi hade skit kul =) Kan verkligen rekomenderas. Men läste att du redan bokat en kryssning, så hoppas ni blir nöjda! Får se om du e med på tv sen ;)

2008-10-13 @ 09:06:43
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Åh jag älskar Dirty Dancing, köpte den faktiskt på dvd för ett tag sen. VHS är ju sååå ute nu :P Dessutom så har jag ingen heller..

Och Monopol är också kul, synd bara att jag aldrig får spela spel...

2008-10-13 @ 11:08:02
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Catrin

Minns inte riktigt hur lång tid det tog, men inte alls många veckor. Det beror ju på hur ofta du är inne för att samla poäng och hur många du värvar. Tror du får 200 poäng för varje värvad medlem och du måste ha 1500 poäng för att få presentkort på 500. Sen kan man ju välja biobiljetter, presentkort på 300 eler 700 också beroende på hur m,ånga poäng du har.

När du väljer att hämta ut dina poäng får du en kod av presentkorttorget.se. Där går du sedan in och väljer vilken butik du vill ha presentkort i . Du kan även dela upp pengarna så att du får 200 på tex HM och 300 på din sko. Jätte smidigt =) Det är ju värt ett försök, eller hur?!

2008-10-15 @ 17:52:31
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback