Måndag igen då.

Jag är lite som katten Gustav och gillar inte riktigt måndagar. Då börjar ju en hel vecka om på nytt igen. En hel vecka fullspäckad med jobb. Denna vecka kommer jag jobba ca 60 timmar och då är jag ledig idag och på söndag. Visst det är ingen fara med långpannor, men just att veta att vi har så sjukt jäkla mycket på jobbet. Imorgon har vi 200 pers på lunchen, som ska ha fatservering . Sen har vi Hv hemma match imorgon så kl 17 börjar det helvetet. Redan där är man helt slut. Men kl 19 så har vi ca 200 pers i beställningar som ska ha 3-rätters och återigen fatservering...Jisses..

Hjärtat ligger o vilar lite innan han ska iväg till jobbet, jag tänkte mest krypa ner under en filt i soffan med en kopp te och titta på shrek 3 eller transformers. Tycker båda faktiskt är rätt bra. Sen tänkte jag nog kolla in den där serien färjan. Har ju inte hunnit titta något på det än.

Jag skulle behöva gå ut till affären och hämta ett paket jag beställt till Linus födelsedag som kommit nu, men det blåser storm ute och är 7 grader kallt så jag känner inte riktigt att jag verkligen vill göra det.

jaja, nu ska jag fortsätta nätshoppa lite. =P
Får se om jag återkommer senare.

Jessi

Kommentarer
Postat av: Catrin

sv: jag vet =) och riktigt god var den också!

2008-10-20 @ 17:35:59
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: tiny

Usch vilken inte rolig vecka det låter som att du ska ha. ): Hoppas att det går bra iaf.. men 60 timmar på fem dar lät ju inte lockande precis. haha

2008-10-20 @ 21:27:58
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback