Längtar.

Nu ligger jag här i sängen och tittar ut på det pisstråkiga och kalla vädret. Jag vaknade vid 10 och var uppe o duschade. Men när jag var klar kände jag att jag var väldigt trött och sen är det så fruktansvärt kallt i denna lägenhet, så sängen var ju väldigt lockande igen.

Vi har gamla fönster som inte är tätade och gamla element som inte funkar. Enda gången man kan gå i typ bara t-shirt är på sommaren, för sen får man pälsa på sig i denna lägenhet. Sovrummet är det kallaste rummet med, men jag har mitt fluff-täcke så jag ligger rätt bra här.

Är rätt trött från igår, jag hade bara sovit 3 timmar natten innan sen jobba från 10 på morgonen till 01 på natten var ju inte sådär skitkul. Nu är det ju höstlov med så nu är sveriges alla barnfamiljer på scandic elmia.. Why?? Men min kväll blev lite bättre igår när dom hade gått o några HV-juniorer klampade in. Ni skulle se dom. Man vill bara tugga på dom. Riktigt fina grabbar det där..

Det tycker vi allihopa o vi alla har ju våra favoriter som lyckas charma oss. Jag hade en riktigt vild disskussion med min favorit igår. Riktigt intressant faktiskt.. Men jag har ju lyckats charma några av dom som jag ska gifta mig med så min framtid är säkrad. =P  Linus är dock inte så överförtjust. =P

Imorrn gäller det. Då är det Disturbed. Jag längtar så sjukt mycket. Men syrran börjar bli sjuk. Så jäkla typiskt men hon följer med ändå. Därmed basta.. =P

Ne nu ska jag försöka få liv i sengångaren brevid mig här.

Ha en bra dag.
Jessi



Kommentarer
Postat av: Anonym

såååklart jag följer med endå, men kanske inte e så pigg ;) HAHAHAHHAHAA.

2008-10-30 @ 17:51:05
URL: http://metrobloggen.se/Cenci

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback