Hemsedal.

Ja nu har jag inte vart aktiv här på 2 dagar eller 3 kanske. Så nu har jag setat och läst igenom dom 30 inläggen på bloggkoll som jag missat dom här dagarna.

I lördags så kom Angelica och Charlie till oss o hälsade på. Vi satt o spelade öl-spelet som sedan slutade på Olearys. Vi hade hur kul som helst. Men kvällen slutade ju inte lyckligt för grabbarna. Dom gick lite för hårt på öl-spelet. Det slutade med att Charlie däckade och Linus fick inta toaletten när vi kom hem från krogen. hahaha. Jag o Ange mådde rätt bra så vi tog oss ett glas vin o satt o pratade in på småtimmarna.

Morgonen efter var väl ingen sådär överdrivet jättepigg.. Så vi klämde ner oss alla i sängen och tittade på Idol. Våran tv funkade ju inte i vardagsrummet eftersom min kära sambo klippte av antennkabeln.. Jisses.. Men vi slog på en film o sen åkte dom hem. Då var det dags för Mig o Linus att rycka upp oss o börja laga lite mat.
Vi hade ju bjudit både Linda och Jens på middag hos oss.

Dom kom runt 6-tiden, Linus o jag hade slagit på stort med middagen. Vi hade marinerat fläskfile, gjort potatisgratäng, en lite mildare pepparsås, massa god sallad och vitlöksbröd. =) Så gott. Till efterrätt hade Linda tagit med massa frukter med vit choklad som man ställer in i ugnen och glass till de. satt ju inte fel. Vi spelade både pictionary och Monopol.
Linda var nog rätt nöjd över segern på monopolet.. =P

Så helgen har vart superbra. =)

Idag så övertalade Li mig att vi skulle åka till Hemsedal sista helgen i November. Jag har ju aldrig någonsin stått på ett par skidor,snowboard eller något liknande så jag tror ju att jag kommer dö.. Men det ska bli kul. hoppas det finns platser kvar bara. Då åker Jag, Linus, Li o Gustav upp dit 4 dagar. =)

Ne nu kommer Mariana och Emilia så jag ska nog vara lite social. =)

Hoppas ni har det bra.
Jessi


Kommentarer
Postat av: Catrin

Haha, ja det där med hemsedal kan nog bli rätt så intressant ;) Jag var med skolan till Romme en gång och jag ramlade i liften, sen dess har jag inte åkt haha Kan ju säga att jag fördrev tiden med att åka sittliften upp och gå ner.... bra motion! =)

2008-10-06 @ 23:46:06
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback