Gott

Jag fick sluta jobbet tidigare idag, vid halv 9. När jag kom hem var jag så hungrig o sugen på allt. Så jag gjorde mig en mega kvällsmat. Kokade lite ägg, gjorde varm choklad o rostade mackor. Typ de onyttigaste man kan äta, men hur ofta äter man det? Jag äter det inte ofta iaf.. Och det var så gott. Ibland får man faktiskt unna sig något sådant.

Bokat kryssningen har vi gjort nu. Det ska verkligen bli kul! Kom undan rätt billigt. Går ju ingen bussanslutning via viking från Jönköopiong, utan närmsta är Mjölby, vilket innebär att vi måste åka swebus till och från Mjölby. Men allt som allt, bussresor fram o tillbaka o hela kryssningen betalar vi 236 kr. Jag åker ju på ungdom så jag kommer ju komma under 200 kr. Det tycker jag är Heeeelt okej för en dygnskryssning. Vi ska åka med cinderella, Jag har hört att det är den båten som dom har spelat in tv-serien färjan..Jisses. ser jag en kamera kommer jag sitta helt blixt-stilla i ett hörn. Inte vill jag vara med på tv.

Ingenting finns det att se på tv på lördagar heller. Exorcisten går ju på kanal 6, men den har jag haft så mycket mardrömmar från så den vill jag inte se.

Hoppas ni haft en bra lördag.

Jessi


Kommentarer
Postat av: SoffiZ

När ska ni åka cinderella?? Vi ska åka 13 dec=)

2008-10-11 @ 23:11:08
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback