Fit for fight.

Ja, då var man redo för denna dag då. Ska bara få upp herr Eek ur sängen som gärna vill ligga där hela dagen. Fast idag är en sån dag där man inte känner för att göra någonting. Skulle bara vilja ligga i soffan o kolla sex and the city avsnitt hela dagen. Men det är nog bara för att man har miljarder saker o göra.

Börjar jobba 16.30 med. Hv71 har hemmamatch idag.. Det börjar redan bli tjatigt med den där hockeyn o den håller på till april... woohoo! Skulle vara skönt om man kunde hitta ett nytt jobb snart. Där jag tjänar multum med pengar.. Hm vad skulle det vara?

Resan till Hemsedal är bokad. Vilket innebär att jag faktiskt ska åka till norge och försöka lära mig åka skidor eller snowboard. Så till alla jag lärt känna under mitt liv vill jag bara säga, det var kul att lära känna er o tack för alla roliga stunder, för jag kommer garanterat dö i dom där backarna.



Fling har väldiga problem med mina skitsnygga duntofflor.
Jag kan inte lämna dom framme för då går hon på dom direkt o ska ha sönder.



Molly är som en liten hund. Hon älskar att man leker med pipråttan.
Då ska man pipa med råttan o slänga den på ställningen så hon får
hoppa o fånga den. Haha.. Ser rätt kul ut faktiskt.



Ja det är skönt att ha dom faktiskt. Man får sig ett gott skratt ibland,
och det är skönt att man nån möter en i dörren när man kommer
hem på nätterna. O sover med en när man sover själv.

Ne nu måste jag göra nåt.
Jessi



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha! Nu tycker jag att du är lite bitter. Klart att du kommer överleva backarna, och du kommer att älska det! Jag vill också, jag älskar att åka skidor :) Sån frihet. Jag är avundsjuk men jag hoppas att ni får jättekul! Pussåkram

2008-10-16 @ 15:57:58
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: tina

söta katter. (:

alltså, jag har aldrig åkt slalom i hela mitt liv, men därimot så "lärde" jag mig åka snowboard en vecka när jag var 15. Givetvis åkte jag BARA i barnbacken, annars hade jag inte heller överlevt. haha. Det var skitkul iaf.. även om det aldrig hänt igen.

2008-10-16 @ 19:07:42
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback