En snabbis.

Ja nu tänkte jag bara skriva en snabbis.. Har precis kommit hem från jobbet. Mellan halv 8 o halv 11 hade vi nästan ingenting att göra, men innan fick vi minsan veta att vi levde. Samma sak efter halv 11, då kom alla fulla idioter tillbaka från konserten igen. Ulf Lundell var det som spelade idag.

Sen känns det ju lite små deprimerande att jag ska vara på jobbet om 9 timmar igen o köra ett mega pass. Imorrn spelar Hv71 med så då lär det bli en hel del att göra. Aldrig är de lungt. Jag är iaf himla glad över den 4 siffriga dricksen jag tog med mig hem idag. har väldigt mycket utgifter framöver så varenda krona är viktig. =P
Nu sista oktober åker ju jag o Linus på konsert i sthlm och ser det band jag är besatt av.. ja ni kan ju gissa 3 gånger vilket det är.. haha.. inte så svårt va?

Sen i November fyller min kära sambo år, så då hade jag väl tänkt ge han nåt..Om han är snäll vill säga. =P
Även i November den 16 åker vi på dygnskryssning med jobbet. (om det nu finns platser kvar, är inte säkert) Men jag hoppas ju på det.
Sista helgen I November åker vi EVENTUELLT till Hemsedal.. Eventuellt. Det beror lite på min ekonomi.

För sen i December fyller hela min familj år. helt otroligt.. samma månad. Det är även Jul. Mamma ska opereras och vill att jag följer med. Om det blir nyköping eller karolinska vet vi inte än. Men det kostar ju det med.

Herregud. inte undra på att man blir gråhårig.. Haha

Ne dags för SATC avsnitt innan man somnar.. =) Eller 2 kanske.

Sov så gott. Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback