Burr..

Ja idag har vi ingen värme här nere i Jönköping, det är 4 grader ute. Så det blir att pälsa på sig nu när man ska ner till stan. Blir nog vinterjackan faktiskt. Blåser gör det med, så det blir ju ännu kallare. Men det kände jag i lägenheten inatt. Det är så fruktansvärt kallt här. Fönstrena är ju rätt gamla så dom är väl inte så täta som dom borde vara, och inatt frös jag som en gnu. Fullt påpälsad (till och med strumpor) sov jag med och darrade som ett löv. Sovrummet är det kallaste rummet med för där vill inte elementet funka som de ska. Just nu saknar jag att ha ett badkar. Det var så bra i den andra lägenheten. Finns ju inget skönare en riktigt kall vinterkväll när man är frusen än att ta ett riktigt varmt bad.

07.45 vaknade jag imorse, då kom Linus hem från jobbet. Sen vet jag inte riktigt vad städaren höll på med i trappuppgången men han måste tagit ut sina aggressioner där, för sånt liv som det var har jag aldrig hört på det året vi bott i denna lägenhet. Jag skulle ju upp kl 8 i vilket fall som helst, för Martina sov här inatt o skulle upp o jobba lunch. Och eftersom jag ska ner till stan o fixa lite ärenden så var det rätt bra, för annars hade jag nog sovit rätt gott fortfarande. =P

Nehe, får se om jag kommer tillbaka lite senare. Nu måste jag med bussen.

Vad ska ni göra idag?

Ha en bra dag!!
Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback