Bra eller dåligt?

Ja så var man här igen. Har tagit mig en stund o läsa igenom dom 26 inläggen som tillkommit på bloggkoll bara idag. Jisses. Men det är intressant att läsa tycker jag. Även om det inte är världsviktiga saker ibland.

Har vart en lång dag på jobbet idag, och som jag förutspådde så är jag helt slut. Jag har sprungit så mycket idag så jag har en fruktansvärd värk i fötterna. Det var som om det brände i dom till slut när man gick. Men sen har det vart mycket idag med, inte en lugn stund. har setat ner 10 min på 14 timmar, sen sprungit som en blådåre. Men det gick ändå bra, även fas huvudet inte hängde med på slutet o gästerna blev förvirrade. Men kul hade dom åt mig. Och jag fick 7 timmar extra idag. Inte helt fel.

Imorgon börjar jag kl 14. Blir en lång dag imorgon osså. Men det är bara stå ut. Det är snart jul och då behövs dom där extra pengarna, speciellt eftersom att båda mina föräldrar och syster fyller i December med. heeela familjen. Dyraste månaden på året.

Ja till rubriken. Vi fick brev ifrån Fritidsresor idag, den bra nyheten är att vi får kompensation. 2800 kr i ena lägenheten o 2200 i andra. Jag ska ta del av dom 2800kr, och eftersom att det bara var jag och Lisa som blev sjuka i den så är det vi som delar på det. Eller hon ska inte ha lika mycket eftersom att hon inte behövde till sjukhus o vara hemma från jobb i 2 veckor. Men iaf. Visst det är jättebra att vi fick en kompensation, Men jag vet inte om jag är så nöjd med det. jag menar, jag förlorade 4000.- från jobb, och la ut 1300.- i sjukhuskostnader. Jag hade ju åtminstone tyckt att det skulle täcka det jag förlorade pga dom. Och så sjuk som jag var.. Det var det värsta jag genomgått ärligt talat..

Så jag förlorade 5300:- och får tillbaka ca 1800:-. Det är ju bättre än inget, nu ska jag inte vara sån. Men jag är inte nöjd.


Eller borde jag vara det?

Ne nu blir det ett avsnitt av SATC sen sussa.
Jessi


Kommentarer
Postat av: tina

hmm. vad hände? ): dålig kompensation faktiskt..

2008-10-22 @ 23:04:58
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Catrin

Ne, låter dåligt det där =( Vad grundar de den ersättningen på?!

2008-10-22 @ 23:29:50
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback