Äntligen.

Ja äntligen är denna mässvecka över. *puh* Och jag är helt bom slut. Jag skulle egentligen ha jobbat lunch imorrn med, men denna vecka har blivit för mycket för mig så jag fick katja o hoppa in för mig. Vilket jag verkligen uppskattar för nu är jag ledig i 4 dagar. =)

Precis när jag skulle åka hem från jobbet så letade jag genom min väska efter mina nycklar som inte fanns där. Så jag fick ringa Linus som låg o sov (som ska upp om 5 timmar) för att han skulle komma ner o öppna åt mig. Han var ju inte sådär överdrivet skitlycklig om man säger så. Men men, det är sånt som händer. Tur det inte är ofta bara. Så jag får nog heta Jessi-klant-arsle imorrn. =P

Imorrn tänkte jag att jag skulle till a6 en sväng o spendera lite dricks pengar. Se om man hittar några snygga skor.. nån jacka.. Ja jag får se helt enkelt. Sen tänkte jag väl ringa min mor. Hon skulle opererats i förrgår, men det blev inte så för att Nyköpings lasarett klarar inte av den storleken på operation så hon måste åka upp til karolinska. Om ni undrar vad hon ska opereras för så är det en knöl stor som en apelsin, som sitter fast i musklerna i armen.. mm.. jag vill gärna inte veta vad det är för knöl med tanke på att vi har haft fruktansvärd otur i våran familj gällande sånt. Men det är bara hoppas hon får åka upp dit så fort som möjligt.

Sen på Lördag får vi besök från Norrköping, Angelica och Charlie kommer och tillbringar lördag,söndag med oss. Ska bli så himla kul. Som sagt jag tycker det är så kul när folk vill komma o hälsa på en. =) Så vi får se vad vi hittar på.

På söndag kväll har jag o Linus ordnat en blind date mellan hans syster och hans jobbarkompis. Hahaha.. Jisses, den kvällen ska bli intressant.

Nee nu ska jag slå på ett SATC avsnitt.. Ovanligt va? Jag har tittat 3 säsonger nu på 2 veckor.. hehe..

Ha det bra gott folk.
Jessi

Kommentarer
Postat av: tina

Haha, jag kollade på alla säsonger av satc på en vecka. (; om ens det. q:



Ja, jag tycker verkligen du ska se filmen, men den var fruktansvärd. ):

2008-10-03 @ 11:09:52
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Håller tummarna för din mamma! Hoppas du får en trevlig helg :)

2008-10-03 @ 12:33:35
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback