2 dagar kvar!!

Helt otroligt. Jag ska jobba lunch så jag börjar nu kl 10. Oftast när jag gör det så blir det att man är lite slö, kommer upp halv 10, på med kläderna, kladda på mascaran i ett försök att få det se bra ut på 30 sek samtidigt som jag borstar tänderna. Och sen om jag hinner, En halv macka som man kan äta springandes till jobbet samtidigt som man försöker få upp frillan. Ja Jag gillar att ligga i sängen helt enkelt. Men idag! Idag gick jag upp kl 8. Och jisses vad mycket tid jag fick! Hann ju göra allt i lugn och ro. Till och med rensa kissarnas vattenfontän och byta låda.. Den ni..

Jag hinner ju till och med sitta här! =P Min frukost består av äckligt solrosbröd (som det tog 10 min för mig att pilla ut solrosfrönen ur mackan.) Med ost och smörgåsgurka, sen har jag faktiskt köpt Actimel till. Det sägs ju att det ska stärka kroppens immunförsvar. Det behöver jag. Sen jag var så jättesjuk är inte mitt immunförsvar som det ska. But then again.. what is? Dyrt var det med. Men vi får se.

Ja sen satt jag o tänkte lite här (hinner till och med göra det) och jag kom på att det faktiskt bara är 2 dagar kvar tills jag ska se Disturbed!! Fy fan vad jag längtar. Ni som känner mig vet att det är mitt absoluta favoritband, näst intill besatt, ska gifta mig med sångaren osv.. Ja ni vet de där. Men 2 dagar!!! WOOOHOOOO!!!! Fast jag tror jag har för höga förväntningar..

Ne nu ska jag gå o borsta tänderna i Lugn och Ro! Jag jobbar ju trots allt till halv 1 inatt så ni lär inte se mer av mig här idag.

Jessi


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas du får en trevlig dag på jobbet! :)

2008-10-29 @ 10:40:11
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: Cenitha

ASSSÅÅÅ ohhhh. SUG HELVETE att ja ska gå o bli sjukl nu vafan !!!!!!!

2008-10-30 @ 01:02:50
URL: http://metrobloggen.se/Cenci

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback