WOOOHOOOOo!!!

IDAG GÄLLER DET! Idag åker vi på den efterlängtade kryssningen!!! Ska bli så himla roligt!!

Sitter och försöker få i mig 2 mackor. Brukar ju bara få i mig en och bli mätt på det. Så jag får kämpa rätt bra här. För det är rätt många timmar till mat nästa gång. Blir nog nåt på Nyköpings bro o äta isf. Tror bussen skulle stanna där. Men det är ju vid halv3-3.

Aja, måste gå o packa med allt.!!

Ha det så bra så återkommer jag EV imorrn kväll när jag kommit hem.

WOOOHOOOOO!!!!

Btw.. mamma kommer ju hem från Las Vegas. Undrar hur hon haft de...

Jessi


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Kan man älska nån på avstånd?

Nu har Söderlund blottat sin kryssningshändelse och behöver nu just din hjälp för att få veta vad han egentligen ska ta sig till.



Ska han bara glömma flickan i fråga och gå vidare, eller ska man helt enkelt ge det en chans?



Grubblat har han nu gjort länge, utan att komma fram till några fasta svar och behöver därför nu andra kloka tankars hjälp.



Läs mer än gärna inlägget och kom med just dina tankar om vad du skulle ha gjort i samma situation i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.



Stort tack på förhand.

Dina tankar betyder, massor.

2008-11-16 @ 08:17:41
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Per

2008-11-16 @ 11:31:55
Postat av: SoffiZ

Ha en underbar kryssning!!! =)

2008-11-16 @ 18:29:25
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback