Trött som en gnu.

Ja det är jag nu. Mina sömnproblem har verkligen kommit med hög hastighet. Imorse somnade jag 07.30. Helt otroligt, när vissa människor går upp till jobbet efter en natts sömn så har jag fortfarande inte kunnat somna. Men det är runt den tiden jag somnar.

Det spelar ingen roll om jag sen går upp vid tex 10. Man tycker ju då att efter enbart 3 timmars sömn så borde ju kroppen automatiskt vara jätte trött natten efter, men nee. Ändå ligger man där. Jag somnar lite tidigare när linus är hemma. Då är det ändå vid en 3-4 och det är ju inte så farligt. Men det är ju bara 2 dagar i veckan som han är det.

Men kom o tänka på att dom gjorde reklam om nåt som man kunde köpa på apoteket om man hade sömnbesvär. Ska nog åka dit imorrn och köpa lite sömnpiller. Måste ju ha nåt. Så här kan de inte fortsätta..

Ne börjar jobba om 3,5 timme. Spännande.

Jessi

Kommentarer
Postat av: tina

jag tror den kommit in igen. (: kika på systemets hemsida och sök på blossa 08, så ser du hur många det finns kvar. (:

2008-11-13 @ 13:30:02
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback