Sömnproblem AB

Ja, då är det ju höst igen och som vanligt varje höst/vinter kommer mina sömnproblem tillbaka. Brukar väl vara lite på sommaren ibland med inte lika mycket. Jag är ju en av dom människorna som hamnar i vinterdepression varje år. Jag vet inte varför och det är inget jag styr över.Men jag blir så jäkla deprimerad under vintern. Tror det har med mörkret att göra faktiskt. Jag gillar inte att det blir mörkt så tidigt på dagen.

Så nu sitter jag här och klockan är snart halv 3. Igår somnade jag inte förens kl 7 på morgonen. Eller det blir ju idag. Jag gick upp vid 12 trött som en jäkla zombie. Trodde jag skulle somna tidigt ikväll. Men icke sa nicke.

Syrran har fört över bilderna från Disturbed. Så tråkigt bara att nästan alla blev suddiga. Men man ser lite iaf. =)













Ja mitt livs bästa kväll.. <3

Jessi

Kommentarer
Postat av: tina

Ja, visst är den fin. (: har nalle puh, nasse och ior också. q:



Jobbigt med sömnprobs.. jag hatar när man ligger vaken fast man är hur trött som helst. ):

2008-11-12 @ 01:06:05
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback