Puh!

Ja nu har jag läst igenom dom 37 inläggen som jag hade på bloggkoll att läsa. Det tog sin lilla tid. Har jobbat ikväll, det var rätt roligt för våran Hovmästare Camilla fyllde år idag, och vi hade trubadur. Så gissa vad jag gjorde? Jo fixade så att han och många gäster sjöng för henne. =) Hon hotade då med att hämnas på mig på söndag när vi åker på kryssningen. Hahaha.

Igår morse när jag gick upp så hittade jag til min förskräckelse min nya (muppiga) mössa slaktad på govlet. Jag misstänker starkt en katt vid namn Molly. Hon försökte med vanten och min sjal med. Dumma katt! Men jag fattar fortfarande inte hur i all världen hon kom upp på hatthyllan..



Brottsplatsen...

Sen igår kväll kom Linus familj och firade honom. Jag hade vart duktig och bakat moccarutor efter önskemål. =) Jag är kung på det alltså. Så mumsigt goda. =)



Lite ljus hade jag tänt med. Så mysigt i höstmörkret.



Molly satt i 1,5 timme och skulle fånga fiskarna på tv:n..



Linus systrar. Från vänster: Linda, Lisa och Li.



Linus föräldrar och han själv, helt inne i sitt paketöppnande. =)



Han fick 2 boxar av 24. glad var han. =)



Molly tog sedan hand om kartingen som vanligt. Haha.

Ne nu ska jag beställa lite från Halens, sen blir det att sussa. Är ju en dag imorgon med.

Jessi

Kommentarer
Postat av: SoffiZ

Lika trög katt som en av mina=) Hehe, hon ska alltid va i alla kartonger som finns, även väskor om det finns någon öppen framme någonstans. Hon gillar att öppna garderobsdörrar oxå, och lägga sig där inne bland alla kläder....! =)

2008-11-13 @ 01:56:30
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback