Norge

Jaha nu sitter jag i våran stuga uppe i hemsedal och har det mysigt. Har redan tröttnat på backen för idag. Jag har inte brutit något men det är ju en dag kvar. Jag har försökt lära mig åka snowboard. Har lite svårt att komma upp på den o hitta balansen samtidigt som jag glider iväg. Men väl uppe går det väldigt bra. Har börjat lära mig hur jag ska svänga osv. Men lift åker jag aldrig igen. Jag ramlade så axeln röck till. Så det gör rätt ont. Ska bli skönt att åka hem imorrn faktiskt. Även om bussresan är väldigt dryg på 10 timmar. Det får vara allt från mig just nu. Hoppas ni har det bra där hemma. / Jessi

Kommentarer
Postat av: SoffiZ

Men JESSSSSIIIIE!!!! Faaaan vilket slöseriii!!! Åka till fjällen o sitta inne o uggla!!!!!!!! Du skulle skickat mig ist=) Jag skulle nog inte va många minuter inne i stugan!!=) SNOWBOARD<3

2008-11-22 @ 21:15:53
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Catrin

oj va modigt att testa snowboard =) gillar inte riktigt de där sporterna! Det är för hög hastighet för mig!

2008-11-23 @ 16:35:41
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback