Mys i mörkret.

Tycker det är supermysigt med alla ljus som man har tända nu när det börjar bli mörkt.
Ser fram emot 1:a advent när man får ta upp adventsljusstakarna och gardinerna. Så himla mysigt är det. Har redan börjat se fram emot julen och nyåret. =)

Speciellt hur man ska vara klädd. Det är min stora längtan. Så många fina klänningar som jag sett. Skulle kunna köpa allihopa. =) Speciellt en klänning jag har hittat...



Tycker denna är helt underbar. Skulle kunna tänka mig den på Nyårsafton, men jag får se. Har hittat hur många fina som helst på MQ och speciellt Vila. Men man kanske ska köpa denna ändå? Jag funderar nog för mycket.


Ska ta mig en kopp glögg nu när jag ändå sitter med mina jultankar. =)

Hur känner ni inför julen och nyåret?

Jessi


Kommentarer
Postat av: tina

Jag ÄLSKAR julen. ((:

2008-11-05 @ 22:57:54
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback