Lavin?

Jaha då sitter man här igen. har precis ätit frukost och ska snart ta mig till jobbet. Det är så skönt att jag bor så nära, att det bara tar 10 min för mig att gå. Men när det är sånt väder som det är idag så är det himla långt..Då har man ingen större lust att knata.

Igår var en jobbig dag. Från kl 13 så var jag och Linus på stan, solåsen o a6 o flängde.Det var storhandling på G, klara var vi när jag var tvungen att åka till jobbet vid 18.. Det var alldeles för många timmars shopping. Hittade lite kläder till kryssningen imorrn. Så från att gå till ingen outfit så har jag nu 3 st outfits att välja på. Ska mannekänga för mina roomies så får dom hjälpa mig välja.

Köpte även nya termobrallor på Stadium. Dom jag hade var så fula, lite korta o satt inte bekvämt alls. Och eftersom att vi åker på torsdag så var de dags o köpa nya. Jag har ju vart lite nervös över att åka till norge, eftersom jag aldrig vart på nåt fjäll lr åkt skidor. Men sen så hade jag lugnat ner mig o tänkt att ja skadar jag mig så gör jag det. Tills igår.. Då säger försäljaren att det sitter nåt i mina byxor (vad det hette kommer jag inte ihåg). Jag frågade var det var och fick till svar: Den här gör så att dom hittar dig ifall du hamnar i en lavin. Helt förskräckt blev jag. Så nu vill jag inte åka mer.. jävla säljare.

Nehe jag ska väl ta o knata snart. Tänkte lägga mig i solariet på jobbet en stund innan jag börjar. Tycker inte om att vara blek.

Vad ska ni hitta på idag?

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback