Kryssningen

Nu är jag hemma igen efter kryssningen. Trött som en gnu är jag med. Det mest sura är ju resetiden. Att det tar 6 timmar för oss att åka upp för att åka på kryssning. Men vi hade hur kul som helst. Kan lägga upp några bilder. Fler kommer på facebook när jag har ork,tid o lust till att lägga ut där.



Här har vi Diana, Camilla, Jossan o BM.



Katja, Martina o Mariana.



Här har vi oss, The four turtles. haha.Från vänster: Mariana, Jossan, Martina o Jag.



Bästa bilden. Mariana som hon själv sa blev pattklämd av mig o jossan. *asg*



Vi alla samlade o käkar buffe.



Dom bjöd på lite dans.



Kul hade vi. Sen får ni vänta på resten av bilderna tills jag lagt ut dom på facebook.

Nu ska jag iväg o handla lite inför hemsedal. Åker ju dit i övermorgon.. =S

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback