Höstväder.

Ja nu har vi fått riktigt fint höstväder i Jönköping. Lite kallt dock, ligger på nollan och minusgrader. Vart tog sommaren vägen?

Har vart 2 trötta dagar nu. I måndags var jag på utbildning med jobbet hela långa dagen och eftermiddagen. Det var del 2 av 4. Så 2 gånger kvar. Har en föreläsare vid namn Erik Thyrell och han är himla bra faktiskt. Han får det intressant hela tiden och det är mycket vi ska göra. Grupparbeten och problem som vi ska lösa. Ett problem han gav oss var jag den enda som löste, av 70 st pers. Så jag kände mig lite smart där ett tag faktiskt. hahaa.

Igår jobbade jag hela långa dagen istället, och det var ju inte speciellt mycket roligare det. Tycker det är lite jobbigt att ställa om sig från natt till dag. Nu har jag gått dag 2 dagar och gått upp vid 6-7. Men sen ska man jobba kväll tors,fre och upp tidigt lördag igen. Inte undra på man är trött hela tiden.

Jag har fortfarande inte fått mina disturbed bilder än. Men jag hoppas på att få dom snart. =)

Ne nu är det dags för lite frukost sen ska jag nog faktiskt gå o träna idag. Jag betalar ju liksom för det då kanske det är bra om jag utnyttjar det med. Var ju ett tag sen. Så man får väl sätta igång nu igen, för sen kommer julen och då blir det massa god mat.

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback