Home sweet Home.

Ja jisses vad skönt att vara hemma igen. Det har vart kul ändå att komma iväg och lära sig åka snowboard. Det jag inte klarade detta år får jag försöka lära mig nästa år.

Gick rätt bra för mig sista dagen med att hitta balansen, få upp farten lite o svänga. Men att komma upp på den. Den balansen hittade jag aldrig. Kunde det själv en gång av 30 ungefär. Men kul var det.

Och vilken vacker natur. Helt underbart med alla stora berg runtomkring. Kan lägga upp lite bilder som bevis på att jag faktiskt stod på snowboarden för er som inte tror de. =P




Okej, den  är på.. Sen då?



TA DA!!! Var lite svårt i början..



Sen kunde jag börja ta mig neråt.. UTAN att ramla..Fast man var ju lite vit i röven
för alla gånger man trillat.



Nu ska jag gå o kela med mina små kissar. =)


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback