Grattis

Till min älskade Linus som idag fyller 24 år!! Ja må han leva ja må han leva.. *nynnar vidare*

Jag gick upp lite tidigare idag trots att jag inte somnade förens kl 5 imorse. (!) Mariana följde med mig upp efter jobbet igår och vi satt o drack varmchoklad och bara pratade massa strunt. Man är ju aldrig trött ändå när man kommer från jobbet. Sen när vi kollade klockan var hon väldigt mycket.. Men det var trevligt. Är ju bara en vecka kvar tills kryssningen.

Jag tänkte att jag ska palla mig ner till affären i detta dystra tråkiga mörka höstväder som nu är ute. Ska köpa lite blommor och lite färska frallor med hans favoritpålägg. Han får faktiskt frukost på sängen av mig idag med massa paket. Jag vill med fylla år. Men snart är det jul! Vet ni hur kort tid det är kvar?

Tiden bara springer iväg.

Jessi


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du får gratta gubben från mig! Moahaha, tur att man inte är 24 :P Jag längtar till julen, sen fyller jag år. Tjoho!

2008-11-08 @ 11:15:46
URL: http://pearn.blogg.se/
Postat av: SoffiZ

Grattis grattis=)

2008-11-08 @ 12:34:17
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback