Gråhårig..

Jag tror jag blir gråhårig på det här med kryssningen. Jag vet inte hur många gånger jag har fått ändra bokningen. Den ena hoppar av och vi ersätter med en annan, sen vill den helt plötsligt med. Sen ska dom inte ha frukost, sen ska dom ha frukost. Sen ska dom åka från en annan destination än oss andra..

Ja gråhårig blir jag..Linus åkte o jobbade vid 6 så jag har kollat lite One Tree Hill o Gossip Girl. Sen finns inte så mycket mer att titta på.Alltid skit på tv på söndagar.

Jag är lite smått deprimerad. Jag har kollat alla avsnitt från min SATC box. Vad ska jag nu titta på? Men det bästa i serien tycker jag är när smith kommer in. Och hur j*kla skit snygg är inte han då? Man behöver ju en dregelskål...



Man kanske ska sätta upp en bild i taket ovanför sängen? Det är nog himla populärt. haha..

Ne återkommer senare.

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback