Ett tyck-synd-om-mig-inlägg.

Kunde inte komma på en bra rubrik..

Sitter här och är väldigt trött iaf. Blir nog till att hoppa i säng när jag skrivit klart detta. Vi ska ju ändå upp tidigt imorrn och åka till Hemsedal. Jag har redan förberett Camilla på att jag ev kommer vara sjukskriven ett tag framöver. haha

Vi har packat färdigt det mesta. Blir ju en hel del man ska ha med sig. Ser ju ut som en michelingubbe.

Var för övrigt väldigt roligt på brandutbildningen. Fick ju vara lite pyroman. =P

Sen är det synd om mig. (enligt mig själv) Min fot gör himla ont. På kryssningen var det en tjej som trampade på min fot med sin stillettklack. Vilket gjorde förbaskat himla jätteont.



Nu är det lite dåligt ljus så nu syns det inte hur stort blåmärket är.
Svullnanden har gått ner rätt mycket nu, men det gör väldigt ont fortfarande.


Ne nu ska jag få min skönhetsömn..

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback