Disturbed!!

Ja gott folk, då har jag upplevt det lyckligaste ögonblicket i mitt liv. Igår på konserten. Vet ni vart jag stod? Jo längst fram!! och jag säger bara fy fan vilken upplevelse!! Förbandet Shinedown var väldigt bra, jag har ju hört dom en del förut, och utav dom fick vi ett plektrum o en trumpinne.
Vi ska nog göra en tavla med bilder från konserterna vi lyckats få grejerna och rama in det. Kan bli coolt.

Vi kom upp till sthlm vid 2, mötte syrran och begav oss till hotellet som det tog en timme för oss att hitta.. det där med tunnelbanor. Det var inte riktigt våran grej. Sen åkte vi och ställde oss i kö till konserten, och fy fasiken vilken kyla, blåste storm gjorde det med. Men vi behövde bara stå 2 timmar, dom släppte in lite tidigare.

Väl inne hamnade vi i första inhägnaden och då var kylan värt det. =) Mycket folk var det. Syrran var ju rätt dålig så hon gick bakåt medans jag och Linus stod längst fram vid kravallstaketet och trängdes. Och det var så helt underbart jäkla bra, vilket tryck det blev när Disturbed spelade.

Äntligen fick jag se dom, jag som väntat alla dessa år på att få se dom. Aa herregud, helt otroligt. Och så j*kla bra live. Finns inte ord för hur bra det faktiskt var. Efter konserten köpte jag min älskade Disturbed tröja som jag aldrig tänker ta av mig. Man måste ha en tröja för varje band man sett live. Sen mötte vi upp Fredrik o gick till en rockbar.

Idag är man rätt trött och har himla ont i kroppen, som sagt det är ju ett jäkla tryck o stå där. Man får kämpa rätt bra för att stå på fötter, tänk alla hundratals människor som står bakom en och trycker på. Härligt är det.





Min superfina tröja!! Ska lägga upp mer bilder från konserten framöver, jag smarthuvudet glömde ju kameran hemma, men som tur kom en räddande syster med en kamera. var visserligen inte mycket batteri, men några bilder fick jag. =)

Så nästa konsert vi ska satsa på blir Metallica i vår. Måste ju ha nåt att jämnföra med Iron Maiden. Ser redan fram emot det.

Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback