Bortbrända ögonbryn.

Ja idag lär jag komma hem med bortbrända ögonbryn. Jag ska på brandutbildning med jobbet om ca en timme. Kan bli väldigt intressant faktiskt. =) Har inte riktigt hunnit ställa om sig efter kryssningen än och vi åker redan imorrn till hemsedal.

Gissa om jag börjar bli nervös inför det. Jag har sagt farväl till alla på jobbet och dom tror lika mycket som jag att jag kommer slå ihjäl mig. Men det återstår ju att se. haha. =P



En till bild från kryssningen. Me and my nut. <3


Nee nu ska jag göra mig iordning.  Vi hörs o ses alla. Förresten, kom att tänka på en sak. Idag är det den 19 november, nu är det bara ca en månad kvar till Julafton. Börjar bli dags att tänka på julklappar?


Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback