Blocket.se

Är en väldigt bra sida faktiskt. Igår fick jag och älsklingen för oss att testa sälja lite skräp vi har hemma. Eller skräp och skräp, det är bra saker. Vi satte ut ett hemmabiosystem, en dator och tv-bänk. tv-bänken gick först. Tog bara 2 timmar sen var det folk som nappade. Det jag trodde skulle bli svårast att sälja var min dator för det priset. Eller rättare sagt så sa linus: Det är ingen ide att du sätter ut den på så högt pris, du kommer inte ens få hälften för den.

Men jag envisades med att jag visst skulle få det. Och idag när vi kollade mejlen så var det massor som ville köpa datorn för det priset. Då njöt jag lite när jag sa: vad var det jag sa?

Hemmabiosystemet visade sig vara svårast att bli av med. Fortfarande ingen som nappat på de. Men jag tycker Linus ska sänka priset på det. Det måste han nästan göra.

Jaja, nog om det. Idag firar jag och Älsklingen 2,5 år tillsammans! Tiden går verkligen så himla fort. Vi ska inte göra något speciellt utan sparar det till årsdagarna istället. Fast jag är lite sugen på att gå o ta en fika. Det var nog han med så beroende på när dom där tjomarna ska komma idag så ska vi nog försöka hinna med det.

Jobb ikväll är det med. Usch, jag har verkligen kommit in i en period där jag vill vara ledig så mycket som möjligt. Orkar inte jobba alls. Tror det kan ha med hösten att göra. Jag ska nog köpa mig lite Blusaft. Himla mycket viktiga mineraler och vitaminer som kroppen behöver. Finns på hälsokost affärer. Det ska man tydligen bli piggare av.

Jaja jag bara babblar på om massa skit som vanligt. =)

Vad ska ni göra idag?

Jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback