Äntligen!

Ja, den dagen vi alla längtat efter är snart här.. Tänker inte säga specifikt vad jag menar än. Men det kommer snart. Har fått massa glada nyheter på sistone. =)

Har vart en tuff dag idag. Vart lite smått irriterad och gråhårig kan man säga. Men det blev bra dricks så det var lite tröst. =)

Längtar till söndag. Då åker gardiner o ljusstakar upp. Det är sååå mysigt. =) Jag o Linus ska ha lite adventmys. =) Sen längtar jag tills på nyårsafton med. Första nyåret som jag o Linus får fira ihop. Helt otroligt va? Hehe. Vad ska ni göra på nyår?

På måndag bär det av till Ullared med. Får se om man hittar några julklappar..

äh orkar inte skriva mer. upp o jobba lunch imorrn igen.


Jessi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback