Snart gäller de.

klockan är nu 09.30. Gick upp 09.00 idag och så tidigt har jag inte gått upp sen jag vet inte när. Kan iofs bero på att jag inte kan sova på nätterna. Så när jag väl somnar runt 5-6 så vill man inte gå upp kl 9.. Sen är det 5:e dagen jag går på piller med.. Den där jäkla huvudvärken försvinner aldrig. Det onda sitter där migränen satt så jag är rädd att få tillbaka den.. Så därför blir det piller.. Vissa på jobbet tror jag är sönderstressad.. Andra att jag håller på o gå in i väggen.. Who knows.. Not me..

Men idag är jag ledig.. Mina små kissar Fling o Molly fyller 2 år idag. Så jag ska åka en sväng till djurmagazinet sen och köpa en vattenfontän så att säga.. Dom behöver ju dricka massa vatten nu när det är varmt.. Och katter dricker ju mer när vattnet rinner.. Sen kanske det blir en och annan leksak.. =P

Imorgon bär det at till göteborg och Iron Maiden.. Som jag längtar.. Har så höga förväntningar på den konserten. Jag hoppas verkligen inte att man tuppar av bara. Så varmt som det ska vara.

Nee ska sätta på en film tills Linus  vaknar.. Disneys Cars.. Den har


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis till kissarna! Lisa fyllde 2 i söndags :) Hoppas ni får det bra o Göteborg! :) Pussåkraaam!

2008-07-25 @ 11:07:50
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback