Tröttmössa.

Klockan är nu 4 på eftermiddagen och potatisen står på spisen.. Jag är så trött att jag funderar på att sätta tandpetare i ögonlocken. Somnade vid halv 5. Fast jag jag såg en riktigt grym dansfilm inatt. You got served. Helt otroligt att man ens kan göra sånna saker som dom gjorde.. Skådisarna var väl sådär. Men det dom gjorde i filmen var helt otroligt. Den måste ni verkligen se. Så ladda ner You got served. Finns på filmfix.se.. Där kan man ladda ner en massa andra filmer för typ 10 kr månaden. Färdigtextade och klara. Vet inte hur många filmer jag har laddat ner den senaste veckan.

Tvättid hade jag kl 11 idag. Var iofs bra för då kom jag upp i någorlunda i ok tid iaf. Så innan 12 hade jag hunnit slänga i tvätt och gått en promenad ner till willys i regnet och handlat en god frukost. Ja jag vet andra äter lunch vid den tiden.. Men inte jag.. Fast lagom hungrig var man ju då vid 12 när man gått upp 10..

Sen gick jag o la mig i vår alldeles för sköna soffan o Linus satte sig framför Need for speed. (där sitter han fortfarande). Iofs rätt roligt spel. Jag somnade på 10 sek ungefär. Pearn ska hämta ut våra Ladies Night biljetter idag. Wooohoo!. Har rätt höga förväntningar där faktiskt.. 

Nu blir det till att laga middag, men det känns som att man kommer somna i maten...


C ya


Kommentarer
Postat av: Pearn

Nu är de hämtade och klara! :) Woho! Haha, tröttmössa. Jag är också seg, orkar nog inte ens laga någon mat idag.. Pussåkraam!

2008-07-20 @ 18:23:19
Postat av: Tiny

dom kan du köpa på www.bluebox.se (: ja, kenneth är döbra på o posa. ((;

2008-07-20 @ 21:33:40
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback