To be or not to be..

That is the question... Jaja. Sitter o funderar lite över sommarvädret och träning. När det spöregnar ute så har man ju absolut ingen större lust att palla sig ut o ner till gymmet för att komma fram dygnsur.... Man har ju heller ingen lust att klä på sig en jädrans massa regnkläder o gummistövlar.. Inte för att jag äger sånt.. Men kunde gjort. Och när solen skiner o det är 25 grader varmt ute så prioriterar man att ligga på stranden o jobba på sin bränna.. Så när ska man träna? För antigen regnar det eller är sol. Det är ju sällan mitt emellan... Jisses vilka världsproblem.. Måste nog sluta fundera så himla mycket på saker o ting. Vill att det ska vara 3 september nu så vi kan åka till Turkiet. Ska bli så otroligt skönt att bara ligga i poolen hela dagarna.. Ja, jag är poolmänniska.. Man vet aldrig vad som finns i havet. =P

Ledig idag med. Blir nog att åka ut till Mariana i Månsarp o dricka lite vin o käka lite ost.För er som inte vet vart Månsarp ligger, så ligger det ute i skogen.. =)

Bara 17 dagar kvar till Maiden... weeii...

C ya


P.s Hur får man bort den reklamen som visas på min bloggsida mellan mina bloggar? Jag vill inte ha en swingersparty reklam...jisses!

Kommentarer
Postat av: Tiny

haha, den får du nog inte bort. (: jag vet inte hur iaf. Skönt o åka till turkiet.. vi ska te grekland den 10e september. q: Kika gärna in på min blogg. ((:

2008-07-08 @ 11:47:01
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Tiny

det är den nya chefen för tillfället.. spyr men det kommer en ny i september eller nåt, hon är bara så länge.

2008-07-08 @ 21:10:36
URL: http://tinys.blogg.se/
Postat av: Bebe

Gumman, gumman, gumman. Reklamen får du betala för att få bort och det är det inte värt. Kul att du uppdaterar så jag har nåt att läsa :)

Pussåkram

2008-07-09 @ 22:56:29
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback