Sömnproblem ja visst.

Jaha så sitter man här och klockan är nu 00:41, pigg som en jäkla bäver är man och kommer antagligen inte somna inom dom närmsta 2 timmarna. Kan bara inte sova på nätterna längre, utan somnar runt 4 snåret och har vart så nu i ca 2 veckor. Först testade man att gå upp tidigt, Men det hjälpte nada. var fortfarande lika pigg på natten. och nu börjar det kännas så nu sover man bort halva dagarna istället. idag jag gick jag upp kl 1.. skandal rent ut sagt.. Men det är sånna problem man får när man har det yrket man har. fan vad det suger. fast det värsta är ju ändå när luncherna sätter igång igen. Sena kvällar, tidiga mornar, sena kvällar, tidiga mornar.. Kan ju inte vara nyttigt att jobba så.. Inte undra på att man jämt är trött när man aldrig hinner ställa om kroppen.

Imorrn är jag ledig.. wohoo.. Då blir det att tvätta.. *suck* sen tänker jag nog inte göra ett dugg. är så trött efter denna vecka. Själv hemma är jag imorrn kväll med. Det ska bli så skönt. Då ska jag nog gå o köpa mig lite gott o sen lägga mig i soffan o slå på en bra film. På måndag blir det bio med Martina, Fia o ev katta. Ska se sex and the city. Den lär ju vara asbra. Får se om det blir några "cosmos" efter de.. =P Och kan ni tänka er, jag är ledig 2 dagar IRAD!! Jisses..

Igår efter jobbet fick ju jag och Martina för oss att vi skulle dricka vin. (denna helg med) Så vi åkte hem till henne med en varsin flaska, satte oss på balkongen, och där satt vi tills det blev ljust ute igen. Det blir ljust ute vid 4 på morgonen. Så man var ju lite sådär småseg på jobbet idag. tur det var någorlunda lugnt.

Nee blir nog att sätta på en film i sängen nu så kanske man kan somna..

Tycker för övrigt att Sebbe ska komma hem o hälsa på nu..


C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback