Sommar o sol

Nu har sommaren äntligen kommit. (igen) Och jag hoppas att den är här för att stanna. Idag har vi verkligen pangväder här nere och vad ska man göra då? joo jobba.. Är rätt trött efter gårdagens arbete. Martina blev sjuk så det var bara jag och Camilla,på 5 stationer.. Snacka om att man kände sig som superwoman.. haha.. Ingen dog så det gick väl såpass bra..

Bara 3 dagar kvar till Iron Maiden.. Ska tydligen bli pangväder. 25-30 grader varmt o vindstilla.. Inte det bästa konsertvädret.. Nog det sämsta faktiskt. Hoppas vi får lite tur så att det blåser lite iaf.. Men det ser jag verkligen fram emot.

Sandra och Ramos åker imorrn till Spanien.. Till dom vill jag önska en bra semester. Hoppas ni får bra väder och har jätteroligt.. och passa på och njut.. Sen kommer vardagen igen.

vet inte ritktigt vad jag ska skriva mer..

Snart jobb.. fy blä usch o usch igen..

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback