Sex and the city.

Sitter och fnissar lite för mig själv när Linus sitter och spelar sitt Need for speed. När han svänger på spelet så svänger han med armar o kropp.. Ser rätt kul ut faktiskt. Kunde inte sova igår som vanligt. Så jag kollade a cinderella story. Faktiskt väldigt bra fjortisfilm. :P Pratade en del i telefonen med. På måndag kommer syrran och Tobbe och hälsar på mig. Hoppas verkligen det är bra väder så man kan hitta på något utomhus. =P

Sen var jag, Martina och Fia på bio ikväll. Vi såg Sex and the City. Åhhhh vad bra den var. En av dom bästa filmerna jag sett på bio faktiskt. Me löööv. Jag vill med leva ett sånt liv. Ha massa pengar, Fina kläder, MASSA skor, Skitsnygga taktvåningar osv. så bra så bra så bra.. Verkligen värd att se. Har ni inte sett den så ta er i kragen och gå på bio o se den..
Sen tog vi en kaffe o kvällsmacka ute i det fina vädret på Coffe house. och där har vi setat ett tag..

Ska nog kolla film nu. Imorrn ska jag o Martina shoppa skor.. Vet inte riktigt hur jag ska dölja det för linus än men jag kommer nog på nåt. =P

 Martina o fia utanför toaletten på biografen där smartskaftet jessi tappade sina nycklar.. Som tur var hade någon snäll själ lämnat in dom så jag fick tillbaka dom..

 Var kanonväder efter bion för en kaffe ute.. Martina till vänster och Fia med sin söta gravidmage till höger.. =)
0
 Helmysig kväll!!

nee nu blir det filmtajm..

C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback